.

شاخه ها

محصولی وجود ندارد

.

آیفون تصویری تابا 1035M,دارای صفحه نمایشگر 3.5 اینچی با حافظه ۱۰۳۵

دربازکن تصویری تابا ۱۰۳۵m

مانیتور تصویری تاباTVD1035 باحافظه 3/5 اینچ رنگی

گوشی تصویری تابا 1035 یکی از پر طرف دار ترین محصولات شرکت تابا می باشد که دارای نمایشگر 3/5 اینچی رنگی با حافظه فیلم و عکس  می باشد تابا TVD1035را می توان به  دو درب ورودی و یک دوربین مدار بسته متصل کرد  مانیتور تصویری  تابا tvd1035دارای سویچر پشت گوشی می باشد که با این سویچر دیگر نیاز به تعویض کابل قدیمی نمی باشد و با همان کابل آیفون صوتی نیز کار می کند  و این مانیتور تصویری تابا از قیمت مناسب و گیفیت بالا و ضمانت عالی برخوردار است دارای 36ماه گارانتی می باشد .

آیفون تصویری تابا TVD1035

این مدل آیفون تصویری شرکت تابا یکی از پر طرف دار ترین مدل شرکت تابا می باشد که هم از قیمت مناسب و کارای بالا ی دارد. به علت اقتصادی بودن این محصول فروش خوبی دارد 

صفحه نمایشگر این محصول همانطور که از نامش پیداست TVD1035  می باشد که 3.5 اینچ است.حتما در مورد تکنولوژی TFT شنیده اید که بر روی صفحه نمایشگر این محصول وصل شده است که کیفیتی بسیار یالا را به شما می دهد و قابلیت رقابت با محصول خارجی می باشد.

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های این محصول صحبت کنیم می توان به حافظه داخلی تا 200 عکس و با اظافه شدن کارت حافظه 1024 عکس و 256 ویدیو 15 ثانیه میگیرد.

مشخصات

حافظه
دارد
ارتباط با نگهبان
دارد
شرکت تولید کننده
تابا
اندازه صفحه نمایش
3.5اینچ
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه
پلاستیک
سیستم کارکرد
انالوگ
نوع صفحه نمایش
LED
گارانتی
36ماه

مرجع خاص

وجود دارد 1 نقد(5 امتیاز)
رضا
1398-10-01

خدماتشان عالی بود

خیلی ممنونم هر جا قیمت های شما را مقایسه می کنم از همجا ارزانتر بود

نوشتن یک نقد!

احتمالا با این موارد هم علاقمند باشید

محصولات مرتبط